fiasofie.blogg.se

Fia, ovo-vegetarian, glutenallergiker, kaninfantast, har katter, vaktlar, höns, sambo och är ganska arg ibland :)

Ny blogg

Publicerad 2017-01-22 21:45:00 i Allmänt,

Nej, nu har jag slutar med vaniljyoggi och allt som har med mjölkprodukter o mejeri att göra. Så då kan jag ju inte ha kvar min gamla blogg vaniljyogggitillallt.blogg.se. Det var dock ett tag sedan jag slutade med det och det var säket två år jag slutade blogga. Men vafan, kan man börja när man är 100 år som Dagny gjorde så kan jag väl börja när jag är 26. 

Vem är då jag? Fia heter jag, vilket jag inte är döpt till, men jag heter så, för det har jag bestämt :) Och i mellannamn heter jag Sofie, vilket jag är döpt till :) 

Idag har jag gjort vegansk glutenfri lasange, vi har fixat med ved, satt upp en dörr till mitt rum (varför man nu har eget rum när man är sambo men så är det, dock sover jag inte där), fikat hos min farmor, varit i replokalen, och nu ska vi snart kolla på farmen. 

Lite roligt med farmen i år, känns som att vissa som är med där är med för att de inte kom med i paradise hotel. Paradise hotel och livet på farmen skiljer ju sig lite åt :P Men men, det blir tv av det också :P 

I morgon måste jag ta Kurt min fiina rexkanin till veterinären igen, stackarn har antagligen lunginflammation och har fått antibiotika i 2 veckor men är inte bättre :( 

Slutligen får ni en bild/försök till bild på mig och Asti, som inte ville vara med på bilden... Men varför ska alla blider vara så perfekta nu för tiden?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela